دفترچه یادداشت

صرفا کلماتی ست برای ثبت شدن؛ نه شخصی و نه غیر شخصی
يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۸ ق.ظ

این پست صرفا برای شما نوشته شده است.

باسمه تعالی


سلام بازدیدکننده ی ناشناس

خوش آمدید. قدمتان روی چشم.

دیدم  چند باری به وبلاگ بی محتوای من سرزدید. گفتم بد نباشد که این مطلب را بخوانید، چون قبلا هم یه بنده خدایی مثل شما به اینجا قدم رنجه فرموده بودند و من حرف هایی به ایشان عرض کردم که نیاز دیدم شما نیز از آنها مطلع شوید. ممنون می شوم که آن را مطالعه نمایید.


با تشکر مهاجر



نوشته شده توسط مهاجر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دفترچه یادداشت

صرفا کلماتی ست برای ثبت شدن؛ نه شخصی و نه غیر شخصی

دفترچه یادداشت

من نیز دوست دارم روزی همچون او، سبک و آرام، به سوی افق اوج بگیرم و از این سرزمین هجرت کنم زیرا که متعلق به اینجا نیستم. اما برای رفتن و رسیدن باید "مهاجر" بود.

این پست صرفا برای شما نوشته شده است.

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۸ ق.ظ

باسمه تعالی


سلام بازدیدکننده ی ناشناس

خوش آمدید. قدمتان روی چشم.

دیدم  چند باری به وبلاگ بی محتوای من سرزدید. گفتم بد نباشد که این مطلب را بخوانید، چون قبلا هم یه بنده خدایی مثل شما به اینجا قدم رنجه فرموده بودند و من حرف هایی به ایشان عرض کردم که نیاز دیدم شما نیز از آنها مطلع شوید. ممنون می شوم که آن را مطالعه نمایید.


با تشکر مهاجر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۹
مهاجر

نظرات  (۲)

۰۷ تیر ۹۲ ، ۲۱:۱۳ همون ناشناس
من شما رو نمیشناسم !
پاسخ:
سلام

یعنی من هم شما رو نمیشناسم؟! :)

راستی یه سوال، شما چرا با آی پی ایران تون اینجا رو چک نمی کنید؟
بازجویی میکنید؟!!
پاسخ:
سلام

اختیار دارید. بنده کی باشم که شما رو بازجویی کنم؟!
این سوال هم ناشی از روحیه ی کنجکاو(!) بنده بود.
شما ببخشید.

التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی