دفترچه یادداشت

صرفا کلماتی ست برای ثبت شدن؛ نه شخصی و نه غیر شخصی

دفترچه یادداشت

من نیز دوست دارم روزی همچون او، سبک و آرام، به سوی افق اوج بگیرم و از این سرزمین هجرت کنم زیرا که متعلق به اینجا نیستم. اما برای رفتن و رسیدن باید "مهاجر" بود.

باسمه تعالی



توقع زیادی ه اگه بخوای به این سوال جواب بدم که من کی هستم. چون اگه خودم خودم رو می شناختم که الان اینجا نبودم و این چرندیات رو نمی نوشتم. ولی اون چیزهایی هم که دستگیرم شده همچین قابل توجه نیست که بگم. اگر هم بگم یه جورایی خودم رو رسوا کردم. طبق درس هایی هم که تو زندگی م گرفتم، علاقه ندارم خودم رو جلوی کسی رسوا کنم که اگر این کار رو بکنم احتمال ش زیاده که رسوا تر هم بشم (خودم م نفهمیدم چی گفتم؟) هر چند که می دونم این زبون لعنتی آخر هرچی این تو هست رو میریزه رو دایره. ولی بذار تا اون موقع نرسیده خودم نباشم. اونی که دوست دارم باشم. یه "مهاجر" باشم.


حاشیه : عکس بالا نه ربطی به من داره و نه به نوشته های من. البته درست ش این ه که من ربطی بهش ندارم. تنها ارتباط ش با این متن تو یه کلمه ست. "مهاجر"

نظرات  (۱)

خیلی بامزه ای.......
سلام!!!
پاسخ:
سلام
سید این اسمی که انتخاب کردی اصلا بهت نمیخوره
اصلا تو با کمتر از باتوم کسی رو میزنی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی