دفترچه یادداشت

صرفا کلماتی ست برای ثبت شدن؛ نه شخصی و نه غیر شخصی

دفترچه یادداشت

من نیز دوست دارم روزی همچون او، سبک و آرام، به سوی افق اوج بگیرم و از این سرزمین هجرت کنم زیرا که متعلق به اینجا نیستم. اما برای رفتن و رسیدن باید "مهاجر" بود.

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است


باسمه تعالی


فکر کنم خیلی وقته که ندیدم ت. احتمالا از دو ماه هم گذشته باشه. ولی نه خبری از تو هست و نه از اون یکی که کنارت ه. جفت تون مثل من بی معرفت اید. فقط بلدید استیل بیاد ولی مردش نیستید. اگر بودی من مجبور نبودم بد از دو ماه که ازت بی خبرم، حالا فقط تو عکس ببینم ت. یکم خودت رو اصلاح کن. این رو به بقیه دوره دوازدهی ها هم از قول من بگو. بگو درسته که من از قدیم باهاتون نبودم. ولی دو سال با هم زندگی کردیم. نون و نمک هم دیگه رو خوردیم. این رسم ش نبود.


حاشیه : امروز نتونستم برم یا نخواستم برم. مثلا می خواستم به کارهای کارآموزی م برسم که خیلی موفق نبودم. داشتم می گشتم ببینم جایی خبری از مراسم امروز هست یا نه.

حاشیه : تصویر مربوط به همایش سالیانه (؟) کانون دانش پژوهان نخبه ست. باقی عکس ها هم اینجا ست. عکس های همایش قبلی رو هم میشه اینجا پیدا کرد.

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۳۲
مهاجر

باسمه تعالی


آدم ها به خاطر زندگی اجتماعی ای که دارند در طول عمرشون بارها داخل معادلاتی قرار می گیرند که حاصل آن در جمع تاثیرگذار است. در واقع وجودشون تو این معادله ها دارای وزن هست. بعد ممکنه همین آدم ها تصمیم بگیرند که وزن خودشون رو تو معادله ی مذکور اندازه بگیرند و بفهمند که واقعا چقدر می ارزند. اون وقت ه که می نشینن و حساب کتاب می کنن. احتملا سعی می کنن تا معادله رو بدون خودشون حل کنن و حاصل رو با نتیجه ی فعلی که ثمره ی وجود خودشون تو معادله ست مقایسه کنن. بدیهی ه که محصول این مقایسه سه حالت بیشتر ندارد :

1- حضورشون موثره

2- بودن و نبودن شون فرقی نمیکنه

3- بهتره که برن دنبال زندگی خودشون


همه ی این جملات بی سر و ته رو نوشتم تا احساس دومی یا سومی بگم ولی این حس از اونهایی که باید تجربه ش کنی تا بفهمی. من هم زیاد بلد نیستم زیاد توصیف ش کنم. فقط می تونم بگم که در هنگام وقوع موارد 2 و 3 چقدر دوست دارم بزنم زیر همه چیز و سر بذارم به بیابون.


حاشیه : حوصله ی خوندن نوشته های به درد نخور خودم رو ندارم. به خاطر نثر بد و غلط هاش عذر می خوام.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۱۵
مهاجر