دفترچه یادداشت

صرفا کلماتی ست برای ثبت شدن؛ نه شخصی و نه غیر شخصی
جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۵۹ ب.ظ

ادعا

باسمه تعالی


چند روزی بود که محل م نمیذاشت. هر چقدر می رفتم سمت ش، جواب م رو نمیداد. اصلا، از من فرار می کرد. حق هم داشت. با اون کارهایی که باهاش کرده بودم.


بعد از چند روز با یه جمله این وضعیت تموم شد.


- داشتم فکر می کردم. دوستی ادعای بزرگی ه!


حاشیه : خیلی وقت ه که این کلمه رو به معنای واقعی ش برای کسی به کار نبردم. "دوست"

حاشیه از صفحه ی قبل : وقتی وبلاگ م رو چک کردید داشتم پست قبلی رو می نوشتم. ظاهرا از اون روز تا به حال به اینجا سر نزدید. (مگر اینکه از Google Reader استفاده کرده باشید) راست ش یه مقدار نگران م، نمی دونم برای چی.



نوشته شده توسط مهاجر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دفترچه یادداشت

صرفا کلماتی ست برای ثبت شدن؛ نه شخصی و نه غیر شخصی

دفترچه یادداشت

من نیز دوست دارم روزی همچون او، سبک و آرام، به سوی افق اوج بگیرم و از این سرزمین هجرت کنم زیرا که متعلق به اینجا نیستم. اما برای رفتن و رسیدن باید "مهاجر" بود.

ادعا

جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۵۹ ب.ظ

باسمه تعالی


چند روزی بود که محل م نمیذاشت. هر چقدر می رفتم سمت ش، جواب م رو نمیداد. اصلا، از من فرار می کرد. حق هم داشت. با اون کارهایی که باهاش کرده بودم.


بعد از چند روز با یه جمله این وضعیت تموم شد.


- داشتم فکر می کردم. دوستی ادعای بزرگی ه!


حاشیه : خیلی وقت ه که این کلمه رو به معنای واقعی ش برای کسی به کار نبردم. "دوست"

حاشیه از صفحه ی قبل : وقتی وبلاگ م رو چک کردید داشتم پست قبلی رو می نوشتم. ظاهرا از اون روز تا به حال به اینجا سر نزدید. (مگر اینکه از Google Reader استفاده کرده باشید) راست ش یه مقدار نگران م، نمی دونم برای چی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۲
مهاجر

نظرات  (۲)

نگران چی؟؟!!
این قضیه عشق و عاشقی و این حرفهاست یا دوست عادیه؟؟
پاسخ:
سلام
تا تعریف از دوستی و عاشقی چی باشه.

راستی اگر دعوتنامه خواستید میتونم بفرستم براتون
سلام
دستتون درد نکنه. هنوز به اون صورت روی مطالبی که میخوام بنویسم فکر نکردم. الان هم بین ترم هست و اوضاع مستقر نشده. هر موقع تصمیم گرفتم،خبرتون میکنم.
منظورم از عشق و عاشقی اینه که این جزو دوستی با دوستهای عادیه یا اینکه قضیه ازدواج و این حرفاست؟ منظورم این بود.
پاسخ:
سلام
ازدواج و این حرفا نیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی