دفترچه یادداشت

صرفا کلماتی ست برای ثبت شدن؛ نه شخصی و نه غیر شخصی
دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۸:۲۸ ب.ظ

سکوت

نخواستم سکوت بین مون رو بشکنم. فقط چند باری سرم رو بالا آوردم و به چهره ش که رو به زمین بود نگاه انداخت م.
سکوت رو نشکستم و در آن فقط یادی از سال گذشته کردم و یک لبخند
سکوت رو نشکستم


نوشته شده توسط مهاجر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دفترچه یادداشت

صرفا کلماتی ست برای ثبت شدن؛ نه شخصی و نه غیر شخصی

دفترچه یادداشت

من نیز دوست دارم روزی همچون او، سبک و آرام، به سوی افق اوج بگیرم و از این سرزمین هجرت کنم زیرا که متعلق به اینجا نیستم. اما برای رفتن و رسیدن باید "مهاجر" بود.

سکوت

دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۸:۲۸ ب.ظ
نخواستم سکوت بین مون رو بشکنم. فقط چند باری سرم رو بالا آوردم و به چهره ش که رو به زمین بود نگاه انداخت م.
سکوت رو نشکستم و در آن فقط یادی از سال گذشته کردم و یک لبخند
سکوت رو نشکستم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۶
مهاجر

نظرات  (۲)

عجب!
باید اسم مطلبو میذاشتی سکرت حاجی
پاسخ:
سلام
چرا؟
چون خیلی پیچیده بود
دعام کن رفیق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی