دفترچه یادداشت

صرفا کلماتی ست برای ثبت شدن؛ نه شخصی و نه غیر شخصی
پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۰۷ ق.ظ

موانع استراتژیک دنیا


باسمه تعالی


هنوزم که هنوزه پشت خیلی از این سیم خاردارها گیر کرد م. سیم خاردارهایی به مراتب زیباتر از این ولی درنده تر و پیچیده تر. انقدری که وقتی خواستم ازشون عبور کنم و نتونستم، سرهای تیزشون چنان تا اعماق وجودم فرو رفتن - و می رود - که جزئی از من شدن (یا من جزئی از اون ها)

حالا رها شدن و رفتن خیلی سخت شده. اول باید خیلی چیزهایی که تو عمق وجودم رخنه کرده و رو بیرون کنم تا بتونم به عبور فکر کنم. کار راحتی نیست. هزینه داره. هزینه ی خیلی سنگین!

فقط یه مرد اهل هزینه دادن ه!!!


حاشیه : امسال نرفتم. نمی دونم چرا. (یا شاید میدونم ولی نمیتونم بگم!)

حاشیه : دنبال عکس میگشتم برای مطلب. لحظه هایی رو دیدم که هنوز دوست شون دارم. نگاه هایی رو دیدم که خیلی دلتنگ شون م. (عکس : اردوی راهیان کانون نخبه، نوروز نود، کانال کمیل)

حاشیه : نوشتن با این حال خراب و با وجود یه دست علیل کار دلپسند(!) ی نیست.



نوشته شده توسط مهاجر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دفترچه یادداشت

صرفا کلماتی ست برای ثبت شدن؛ نه شخصی و نه غیر شخصی

دفترچه یادداشت

من نیز دوست دارم روزی همچون او، سبک و آرام، به سوی افق اوج بگیرم و از این سرزمین هجرت کنم زیرا که متعلق به اینجا نیستم. اما برای رفتن و رسیدن باید "مهاجر" بود.

موانع استراتژیک دنیا

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۰۷ ق.ظ


باسمه تعالی


هنوزم که هنوزه پشت خیلی از این سیم خاردارها گیر کرد م. سیم خاردارهایی به مراتب زیباتر از این ولی درنده تر و پیچیده تر. انقدری که وقتی خواستم ازشون عبور کنم و نتونستم، سرهای تیزشون چنان تا اعماق وجودم فرو رفتن - و می رود - که جزئی از من شدن (یا من جزئی از اون ها)

حالا رها شدن و رفتن خیلی سخت شده. اول باید خیلی چیزهایی که تو عمق وجودم رخنه کرده و رو بیرون کنم تا بتونم به عبور فکر کنم. کار راحتی نیست. هزینه داره. هزینه ی خیلی سنگین!

فقط یه مرد اهل هزینه دادن ه!!!


حاشیه : امسال نرفتم. نمی دونم چرا. (یا شاید میدونم ولی نمیتونم بگم!)

حاشیه : دنبال عکس میگشتم برای مطلب. لحظه هایی رو دیدم که هنوز دوست شون دارم. نگاه هایی رو دیدم که خیلی دلتنگ شون م. (عکس : اردوی راهیان کانون نخبه، نوروز نود، کانال کمیل)

حاشیه : نوشتن با این حال خراب و با وجود یه دست علیل کار دلپسند(!) ی نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۹
مهاجر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی