دفترچه یادداشت

صرفا کلماتی ست برای ثبت شدن؛ نه شخصی و نه غیر شخصی
پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۴۵ ق.ظ

بدون شرح!


باسمه تعالی

حاشیه : "بدون شرح" به این معنی که شرح ی نداره، نه  اینکه من نخوام بگم یا واگذار کنم به خواننده. واقعا!




نوشته شده توسط مهاجر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دفترچه یادداشت

صرفا کلماتی ست برای ثبت شدن؛ نه شخصی و نه غیر شخصی

دفترچه یادداشت

من نیز دوست دارم روزی همچون او، سبک و آرام، به سوی افق اوج بگیرم و از این سرزمین هجرت کنم زیرا که متعلق به اینجا نیستم. اما برای رفتن و رسیدن باید "مهاجر" بود.

بدون شرح!

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۴۵ ق.ظ


باسمه تعالی

حاشیه : "بدون شرح" به این معنی که شرح ی نداره، نه  اینکه من نخوام بگم یا واگذار کنم به خواننده. واقعا!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۹
مهاجر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی