دفترچه یادداشت

صرفا کلماتی ست برای ثبت شدن؛ نه شخصی و نه غیر شخصی
شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۱۴ ق.ظ

السلام علیک یا علی بی موسی الرضا (ع)


باسمه تعالی


بعضی نقطه ها تو زندگی هست که آدم می خواد علامت شون بزنه. نه به خاطر اینکه بهترین جای زندگی ه و بخواد ثبت ش کنه و نه برای اینکه بدترین نقطه ی زندگی ه و می خواد از یاد نبرش. بعضی نقطه ها تو زندگی هست که آدم می خواد علامت شون بزنه چون صرفا می خواد اون نقطه ثبت بشه. چون می خواد بعدا یادش بیاد تو اون نقطه چه خبر بوده. چون می خواد بقهمه که چی بوده و چی شده.


چند روز پیش مطالب قدیمی م رو می خوندم. سعی می کردم با نقطه هایی که گذاشتم، منِ پارسال رو از میون مطالب بکشم بیرون و نگاه ش کنم. بالا تا پایین ش رو برانداز کنم. بعد یه نگاه به منِ امروزم بندازم تا شاید بتونم نسبت این دو تا رو با هم پیدا کنم.


خواستم یه نقطه هم بذارم برای این لحظه. این لحظه می تونه از اونهایی باشه که اگه چند وقت دیگه یا سال دیگه نگاه ش کردم، خوشحال م کنه. نه به خاطر اینکه خودش لحظه ی خوبی بوده. به خاطر اینکه شروع خوبی بوده؛ شروعی که تموم نشده.


حاشیه : حلال بفرمایید.




نوشته شده توسط مهاجر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دفترچه یادداشت

صرفا کلماتی ست برای ثبت شدن؛ نه شخصی و نه غیر شخصی

دفترچه یادداشت

من نیز دوست دارم روزی همچون او، سبک و آرام، به سوی افق اوج بگیرم و از این سرزمین هجرت کنم زیرا که متعلق به اینجا نیستم. اما برای رفتن و رسیدن باید "مهاجر" بود.

السلام علیک یا علی بی موسی الرضا (ع)

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۱۴ ق.ظ


باسمه تعالی


بعضی نقطه ها تو زندگی هست که آدم می خواد علامت شون بزنه. نه به خاطر اینکه بهترین جای زندگی ه و بخواد ثبت ش کنه و نه برای اینکه بدترین نقطه ی زندگی ه و می خواد از یاد نبرش. بعضی نقطه ها تو زندگی هست که آدم می خواد علامت شون بزنه چون صرفا می خواد اون نقطه ثبت بشه. چون می خواد بعدا یادش بیاد تو اون نقطه چه خبر بوده. چون می خواد بقهمه که چی بوده و چی شده.


چند روز پیش مطالب قدیمی م رو می خوندم. سعی می کردم با نقطه هایی که گذاشتم، منِ پارسال رو از میون مطالب بکشم بیرون و نگاه ش کنم. بالا تا پایین ش رو برانداز کنم. بعد یه نگاه به منِ امروزم بندازم تا شاید بتونم نسبت این دو تا رو با هم پیدا کنم.


خواستم یه نقطه هم بذارم برای این لحظه. این لحظه می تونه از اونهایی باشه که اگه چند وقت دیگه یا سال دیگه نگاه ش کردم، خوشحال م کنه. نه به خاطر اینکه خودش لحظه ی خوبی بوده. به خاطر اینکه شروع خوبی بوده؛ شروعی که تموم نشده.


حاشیه : حلال بفرمایید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۸
مهاجر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی